Bebeğim 5 ay 1 günlük çerçevemdeki herkes ek gıdaya ufak ufak başlamam konusunda ısrarlı bebeğim ise su verince bile yüzünü ekşitiyor ilk 2 ay meme reddi yaşıyor mamayı ve sütü biberonla veriyordum şimdilerde memeye düşleşti biberon almıyor en azından sıvıları biberonla vermek isterdim tecrübelerinizi paylaşırmısınız