xtutku Hanımlar belki sizede umut olur diye yazmak istedim benim pkosum var kız kardeşimin çikolata listi kanıt da gösteririm size bi sürü foktora gittik tedavi yok dediler size yemin ederim tefavi olduk ve bitti ikimizinde bilgi almak isteyen sorabilir
Ikizannesi12 xtutku benim de polikistik över sendromum var doktorlar çocuğun olmaz dedi 3 yıl çocuğum olmadı tüp bebek tedavisi ile ikizlerime kavuştum ama tedavisini öğrenmek isterim nedir acaba
xtutku Ikizannesi12 kişiye göre değişiyor tedavisi doktor bana bitkisel şeyler verdi diyet yaptırdı ama zayıflama odaklı değildi diyet yiyodum yani yememi söylüyodu sonra en son kontrole gönderdi tövbe yarrabim pkos görüntüsü yok oldu acaba dedim pkos hiçmi yoktu diye önceki ultrason ve tahlillerde var ama yok olmuş aslında doktora siz kendiniz sorun o detatlı bilgi versin ben söylim doktoruma adım tutku yada siz söyleyin tutlu hanım söyledi diye anlatsın size drdenizmeryem
xtutku durukusunannesi_ valla bende öyle bilitodum ama bi deniyim ne kaybederim dedim en son ultrasonda yoktu doktor yok dedi aslında siz doktora kendiniz yazın sorun bence o anlatsın benim söylediğimi söyleyin yardımcı olur drdenizmeryem instagramda