Arkadaşlar 5 ay 22 günlük bebeğin var.
İzine memlekete gittik geri evimize dönünce bebeğim evi unutmuş sanırım.Beşiğinde falan oynuyor ama uyumaya gelince maksimum 10 dk uyuyor ve çığlıklar içinde uyanıyor.İzinde eşimle aramızda uyuyordu alışmış sanırım yanımıza yatırınca sakinleşti ordan sabaha kadar uyudu.
Yeniden beşiğe nasıl alıştırıcam Akıl verin 🫤