minikurabiyeninannesi uzun sure sokulmuyor zaten bebekler bır de sevmeyebılır denızı, ben bıkını aldım ama uzun kollu uv korumalı bı mayo alacagım erkekler ıcın ii daha kolay bence, tısort sort alın hatta buyuk beden alın bence seneye de giydirirsınız,denızden cıkarınca üstüne gıydırmej ıcın bı panco alın bence havlu örttürmüyorlar, ense korumalı bı sapka alın ama ıplı olsun cene altından baglarsınız ruzgarda ucup suya düşüyor ıp olmadıgında malesef