Ozlemm_1 Merhaba :) 14+4 de cinsiyet belli olur mu İlk hamileliğimde 15+3 de öğrendim Yarın doktor’a gitcem bu haftada öğrenen var mı acaba :)
Sevde123 Ozlemm_1 özel hastaneler de 12haftada söylüyorlar ben 2 kızımı da 11 küsürken öğrenmiştm devlet hastanesi 16 dan önce söylemiyor bazı doktorlar insiyatif gösterp erken de söyleyebiliyor tabi doktora bağlı o