Glbnnn9 süt üretimi bi var olup bi yok olan birşey değil ki stres yaptığınız için süt salgılanmasını engelliyorsun ve de mamayı biberonla veriyorsan eğer ona alışıyor o yüzden öyle yapıyor
İlk yapman gereken şey emzik ve biberonu bırakmak
Ondan sonra sütünü arttırmak solgar işe yarıyordu bende ve en en en en önemlisi sütüm yok deme beynine öyle sinyal gönderip durma. uyku hali emzirmeye çalış uyanırken emzirmeye çalış mamayı kaşıkla şırıngayla ver biberon vermeye devam edersen çok zor işin