Bir senedir karın ağrım var kramp halinde giriyor sanki içeride bir şey kesiyor gibi. Spazm halinde.
Otururken çok fazla ağrı hissetmiyorum Ama özellikle biraz ev işi yapayım ya da uzun yol yürüyeyim Hemen başlıyor bunun için MR çekildim emarda. sol böbrekte 6mm taş gözüküyor buda sabit yerde dedi bu da sana bu kadar şiddetli karın ağrısı yapmaz falan dedi doktor ama böbrek taşı Ağrı yapmaz mı karında özellikle spazm şeklinde sancılı ağrılar oluyor mu yaşayan oldu mu halk dilinde göbek düşmesi denen bir şey varmış herhalde komşumuz söyledi Acaba göbeğin mi düşüyor Ama bir senedir hiç mi geçmez bu Düşse nasıl bir belirti oluyor Onda yaşayan var mı bu karın ağrısı neyin nesidir bilmiyorum ağrı kesici kullanmaktan sıkıldım sebebini nasıl bulamıyorlar onu da bilmiyorum bildiğin spazm halde giriyor kıvrandırıyor Resmen beni.