Elifeysu ben de aynı durumdayım, 2 ay 8 günlük bebeğim, sadece anne sütü alıyor ama uyanık olduğunda hep emmek istiyor, sürekli emince de sütüm olmuyor, huzursuzlanıyor 🥲 artık elimde su şişesiyle gezmeye başladım ama tedirgin oluyorum sütüm mü az, bitiyor mu diye 🙁