Pera01
Geçen ay 6 haziranda sağlık ocağı 62 ölçtü, 13 haziranda hastanede 68 ölçtüler. Sağlık ocağının 62 ölçtüğünü söyledim tekrar tekrar ölçüp boyunun 68 olduğunu söyledi doktor. Ve 5 temmuzda sağlık ocağında tekrar boyu ölçüldü. 65 cm dedi. Geçen ay hastane bu şekilde ölçtü dedim. Hayır boyu 65 diye geçiştirdi beni 🤦♀️