Aslii123 Ben 7 aya kadar 1 numara biberon ucu kullandım şimdi 4 e geçtim aslında 2 ye gecicektim ama 4 numara 6 aydan sonra kullanım için yazıyordu 8 aylik olanlar kac numara uç kullanıyorsunuz aventin
[silindi] Aslii123 bende bilmiyordum 6 ay tek delikli kullandım sonra 4 delikliye geçince içemedi 2 delikli aldım Bi süre sonra 4 delikliye geçtim