-user öncelikle dört dörtlük asla olmuyor ve ev temiz kalmıyor 😂 oyuncakları tek bir odada dursun orada oynasın, döküntüsü tek odada olunca dağınık olmuyor. Günlük süpürüyorum o da peşimde geziyor, çünkü emekliyor yerlere dokunuyor rahatsız oluyorum. Max 3 güne bir de siliyorum elimle daha temiz oluyor diye, her gün temizlik yapıyorum kısa sürüyor eğer bu durum uzarsa daha pis oluyor isim de daha uzun sürüyor, pet şişe tahta kaşık falan verince oyalaniyor biraz da