Ozgebrar2019 Elflnaaa Bana göre ne aç ne tok olmalı ek gıdayı yerken. Çok açken verince sinirleniyorlar süt gibi hızlı yiyemedikleri için. Çok tokken de yemek istemezler. Her bebek farklıdır tabi deneyerek anlarsınız zamanla 😊