11 aylik kizim saclari uzun baya bebimkide oluyo. Dustan sonra elimle topaklari actiriyorum hemen cozuluyor zaten tariyorum sonra. Ilk gordugumde bende cok az kesmistim 🤦♀️ simdi dalinin kolay sac tarama spreyi var onu aldm dustan sonra azcik sikip tariyorm topaklar gitti.