BulunurHintKumasi yok benimki tepki konusunda çok iyi hele biseye kizsam yapma desem hemen anlar o da bana kızar ağlar ya da cız derim elindeki şeyi atar yere.ismine çok iyi bakiyo göz teması da var benimki utangaç baya yabancılardan utaniyo ama onlara da tepki veriyor tabiki gülüyor kucaklarına alsa öyle ağlama gibi huyu yok gider yani alışınca tabi. evde de sürekli bizimle iletişim halinde beş dk ilgilenmem gelir kendisi yüzümü tutar kendine baktirir sürekli onla ilgilenmemi istiyor dışarı çıkmak istiyor felan.iste beni korkutan isaret parmağı kullanmamasi bide eskiden yapardı şimdi bay bay yap derim yapmıyor su an ki sıkıntım bu bide renkleri sayıları felan ogreticem üç ay sonra kontrole gitcek eğer bunlar hallolursa baya gelişme olcak.