Kayra-gul Meraba bayanlar İzmir su hospital da yakın zamanda doğum yapan arkadaşlar varmı hizmet nasıl di onereblecegniz doktor hangisidir acaba sezeryanla doğum yapicam doktor tavsiyesi ihtycm var
ecosummm Kayra-gul valla ben oranın adını hiç iyi duymadım ya tavsiye etmiyorum asla dillendirmek de istemiyorum açıkçası internetten biraz araştırırsanız görürsünüz. Ben Çınarlı da onur beye yaptım çok memnunumun
Kayra-gul ecosummm yaa öylemi bizede bı tanıdık söyledi daha hiç muayene ble olmadim orda şuan takiplerm başından beri 9 Eylül üniversitesi Hastanesi’nde idi profosere gdiorum doğum 17 bin o parayi verip devlet Hastanesi tarzı biyerde doğurmak cazip gelmedi ackcasi Mehmet beye gdiorum orda doktorum iyi ama hastane okdr parayı haketmio bnce
Kayra-gul Yaa öylemi bizede bı tanıdık söyledi daha hiç muayene ble olmadim orda şuan takiplerm başından beri 9eylul üniversitesi Hastanesi’nde idi profosere gdiorum doğum 17 bin o parayi verip devlet tarzı bı yerde doğurmak çoksa mantkli gelmedi ackcasi