MeteYmen_Annesi Kızlar bu nedir anlayanınız varmı çaresi nedir halbuki her gün yıkarım vede kremlerim ikizlerimi ama birinin böyle tam omuzlarında kızarıklar çıktı birde sürekli kaşıyor ne yapmam lazım başına gelen varmı ?
Biroglanannesi Bizim bütün vücudumuz bu halde dün doktora götürdüm isilik için krem verdi . Duş aldırsamda geçmedi neler neler denedim . Belini kaşımaktan yırtıyordu artık . Bu ara bütün çocuklarda var sanırım . Eczanelerde kremi zor bulduk
MeteYmen_Annesi Biroglanannesi alla alla isilik mi oluyor ama hiç öyle durmuyor ya internetten baktım biraz nemlendirip bırakıyorum her seferinde cildini ama yok banamısın demiyor