krnbkts ya biz 40 günlükken gittiğimiz için çok bacak tutmaya gerek kalmamıştı ama tabi anestezi sırasında ani bir refleks olmasın diye tutturuyor bize. Valla bence de en zor kısmı özellikle aç gitmesi biz sabah ilk saatte almıştık randevu saatimiz gelmeden yıktı ortalığı bizim ki. Kliniği aradık Yusuf bey direkt getirin buradayım ben dedi koşa koşa götürdük hemen işleme aldi çok rahat oldu.