IkrraMustafa CeydaST Purskalar Devlet Hastanesinde yaptırdım Aylin KALINBAÇOĞLUçok güzel bir süreçti önce muayene daha sonra sünnet için gün verdi 15 dakika sürdü sadece sonrasında da nasıl pansuman yapılacağını hepsini anlattı doktorumuz
krnbkts [silindi] hangi yontemle yapiyormus acaba? Bir de bebeginiz kac aylik? Ben de doktor arayisindayim sunnet icin Yusuf Bali soyleyen cok. Sunnetten sonrasinda ds surecle ilgili bilgilendirir misiniz acaba doktordan memnun kaldiniz mi vs 😌
[silindi] CeydaST Evet hem iki kuzenim hemde çevremde herkesin oğlu o doktorda sünnet oldu. İnstagramdan bakabilirsiniz sayfasına ☺️ natoyolu caddesinde yeri
Demirhavva Biz afyondan geldik Ankara’ya onursal yıldız a yaptırdık klipsli memnun kaldık ama 9. Ay da yaptırmıştık çok geç kalmışız 9. Ayda herseyi anlıyor ve biliyordu biraz zor oldu
Yusufunannesi06 Aylin kalinbacoglu Pursaklar devlet Hastanesi’nde ücretsiz 5 dkda yapıyor biz çok memnun kaldık
CeydaST IkrraMustafa ne kadarlık bebeğimiz sünnet olduğunda. Eltimler de ona yaptırdı ama çocuğun pipisi çok şişti dikili de tuhaf duruyor da
Gkcrn111 IkrraMustafa Bebeğim iki aylık bende yarın götüreceğim Aylin hocaya rica etsem süreç hakkında bilgi verir misiniz? Kaç gün sonraya randevu verdi ne kadar sürede toparladı acaba ? Bide biz ilçeden geleceğiz otobüsle öğleden sonraya da kalabiliriz sıra almak için sıra olur mu acaba bilginiz var mı. Arayıp sordum ama onu bilemeyiz dediler. Bide sünnet olurken yanına sizi alıyorlar mı
ufkun IkrraMustafa bende yaptırmak istiyorum süreçten biraz bahseder misiniz Nasıl anestezi uyguluyor sonrasında maç gunde iyileşiyor
IkrraMustafa CeydaST oğlum bir buçuk yaşındaydı yaptırdığımızda benim kızım 3 aylık onun için kullanıyorum uygulamayı postunuzu gördüm yardımcı olmak istedim şişlik bizde de oldu ama dikişi belkide küçük olduğu için tuhaf geliyor olabilir size büyüdükçe de düzelebilir bir sorsaydınız keşke doktorunuza
krnbkts [silindi] lokal anestezi mi uyguluyormus? Ben bu kadar miniklere lokal anesteziyi nasil yapiyorlar bilemedim🙄 ayaklari kipir kipir belden asagisini mi uyusturuyorlar nasil yapiyorlar sizin bir fikriniz var mi🧐
aryig CeydaST biz Yusuf balda yaptırdık memnun kaldık tavsiye ederim klasik dikişli yöntem hiç zorluk çekmedik.
milhanikom 43 günlükken Yusuf Bal a yaptırdık 2 hafta önce. İşlem 5 dk sürdü sonrasında ilk gün sıkıntılı geçti 2.gun her şey normale dönmüştü. Dr bey whatsApp üzerinden sürekli durumu takip ediyor detaylı bilgilendirme yapıyor biz çok memnun kaldık
krnbkts milhanikom anestezi yontemi neydi acaba nasil yapiyorlar islemi? Sizi de aldilar mi bebeginizle iceri islem yapilirken?
[silindi] krnbkts Canım bize aç ve uykusuz getir dedi. Yorgun istiyor sanırım çok konuşamadım. Yarın yerine gidip öğrenicem detaylı. Öğrenir yazarım sana ☺️
milhanikom krnbkts lokal anestezi yaptı aç ve uykusuz çağırdı anesteziyi yaptıktan hemen sonra emzirdim neredeyse yari uykulu halde işlem yapıldı. İşlem boyunca elini tuttum babası anneannesi hep beraber yanındaydık sıkıntı yapmadılar 😅