Mercimek34 Selam güzel anneler 🌹 Bebişkerle nerelere gidiyorsunuz malum soğuklar başladı kafelerin çoğunda nargile sigara var , avm lerden de sıkıldık mesela bebişimiz 6 buçuk aylık hep biryerler arıyoruz gezmek için.. siz neler yapıyorsunuz
Sodya Mercimek34 genelde market market geziyoruz :)))) parka iniyoruz, hafta sonu da avm mecbur baska yapabilcegimiz bi sey yok.
Sarisin Mercimek34 genelde sahilde takılıyoruz, parka falan gidiyoruz. Ev gezmesi tarzımız değil çünkü gezicek evimiz, komşumuz yok 😊