Doğum yapalı 2 ay 5 gün oldu kanamam hala leke olarak devam ediyor. Dikiş yerlerimde iltihap vardı o da geçmemişti. Üç gün önce doktora gittim beş altı ilaç yazdı bir iltihap çıktı vajinamdan size anlatamam. Kanaması bu kadar uzayan var mı doktor muayene etti serviks toparlanmış iyileşmen çok güzel. kanamanın meydana gelmesi için bir sebep yok plesanta parçası kalmamış icerde dedi anlamadım bende. Varmı başına gelen