Merhaba, kızımın şakaklarında şiş bir görüntü var. Aslında bayadır farkındayım ama kilo aldığı için şiştiğini düşündüğüm için önemsememiştim. Fakat bu akşam kafama çok takıldı… şuan 3 aylık oldu, eski fotolarına baktım doğduğu zamanlarda da böyle şiş yani kilo alımına bağlı olması imkansız. Daha evvel görüp duyan, bir bilgisi olan var mı? fotoğrafı aşağıdaki linkte ⬇️