Alpyigit3434 Kızlaar spiralin oldugu yerde mi bebek büyür yani dra kontrole gittm spiral içim iyi duruyor dedi bebek olsa görürdü dimi soramadım
Happyanne_ Alpyigit3434 tabiki gebelik olsaydı söylerdi ama spiral pek güvenli.bi yöntem değil maalesef bazı bebekler elinde spiralle bile doğabiliyor
Alpyigit3434 Happyanne_ karnımda bebek haraketine benzer haraketler hissediyorum spirali kontrol için gittim yerinde dedi bebek varmı gibisinden sormadım sonradan aklıma takıldı yani adet de gördğm gecen ay bu ay adet bitti böyle hissetmeye başladım psikolojik olarak korktum
Happyanne_ Alpyigit3434 yok canım mutlaka görürdü keseyi çok aklına takıldıysa bi gebelik testi yap evde kendin o hareketler gazdır 😂
Alpyigit3434 Happyanne_ diş yaprırıyorum her hafta bi işlem içim uyuatueuyolar acaba ondan olabilir mi 30 dk ağzım açık kalıyor bide