Sevdaeymen Oglum grip olmuş bide cigerlerini üsütmüs nefess alamıyoo atesi 38 hep agliyo butnunu aciyrm denz suyuyla ama yok fayda etmiyo nolur akıl verinn banaa
Alptugseyma Sevdaeymen bende aynı sorunu yaşadım en iyi gelen şey ılık bi duş aldır burnunu ac serum fizyolojikle sonra aspiratör ile temizle ve deniz suyunu 6 kez kullana bilirsin günde. Damlayı soktuktan sonra ters çevir sırtına vur ki hepsi öne gelsin
Minikerkegim Sevdaeymen doktora bi götürün kim burdan ne desin bronşite cevirmeden veya zatürreye götürün hemen
Alptugseyma Sevdaeymen şu şekilde kulağını gözüne ve sırtına yaşla hırıltı varmi bi dinle 1 2 dk eğer varsa hemen hastaneye bebeklerde 38 derece ateş üstü tehlikeli bunuda unutma canim
morunicorn Sevdaeymen kardeşim 7-8 yaşlarındayken annem kaynar suya bi parça okaliptüs ya da viks atar onu koklatırdı ve çok işe yarardı . bi zararı olur mu bilmiyorum ama doğal bişey ben olsam denerdim sanırım
Lala9358 Sevdaeymen hemen doktora goturmelisiniz gereken mudaheleyi ilaci doktorunuz yapacaktir benimde oglum grip olmustu burnu cok tikaliydi serum fizyolik ve calpol veriyodum doktora gittik 2 tane serum takti serumdan sonra rahatladi baya eve antibyotik ve grip ilaci burun icinde sprey yazdi hepsini duzenli kullanimda suan rahatladi baya
Zerinisadem Sevdaeymen dr goturun antibiyotik verirler oda onu terletir rahatlatir ter yoluylada olsa atar ama biraz fena usutmus yada bulasmis birinden rabbim.sifa versin
Adenikoveannesi Sevdaeymen 1 ay önce aynı sıkıntılar bizde de oldu doktorumuza gittik ilk önce ilaç tedavisi başladı klamer antibiyotik iburamin ve ventolin ilaçlar daha sonra iyice kötüleşti bu sefer havaya başladık 1 hafta kullandık şükür bişi kalmadı burnu için ne yaptıysam kar etmedi en iyisi hastaneye gidin canım doktorunuz baksın.
Bernaaazynp Kaç aylık bebeklerden bahsediyorsunuz. Benim kzıım 4 aylık burnu tıkalı hırıl hırıl uyurken emerken rahatsız etmiyor hırıldamıyor ama gün içinde uyanıkken öyle. Fizyolojiyi beceremiyorum sanırım yapıyorum ama işe yaramıyor.
Annisss Sevdaeymen bende mı sorun benim oğlumun burnu akiyidu sarıl sarıl ki burun akmasi iyidir baktım biraz sesi kısılır gibi hemen gittim doktora antibiyotuk verdi gerçi kullanmadım ama doktor kendide dedi zaten biraz bekleyebilirsin diye calpol verdim bende sadece bi sürüp daha verdi onu kullanmadım ama yarın onu da vericem galiba buraya neden soruyosunuz ki acile gidin hemen
[silindi] Sevdaeymen bize doktorumuz cold mix önermişti grip olduğunda. Yastığına yada yakasına damlatıosun. Onu yapınca rahat uyumuştu. Ama bizim ateş falan yoktu mutlaka doktora gidin ciğerlere inmesin
pozitifanne Acile götür canım madem nefes alamıyor muayene olsun hava falan veriler ateş düşürücü içir bide içirmediysen
Mahinursmr Sevdaeymen ben kızımın baş ucuna yarım kesilmiş soğan üzerine 5-6 karanfil batırılmış şekilde koyuyordum bide sıcak suyun içine vicks mentol gbi seyler koyuyordum burnunh açıp rahat nefes almasını sağlıyor
Mahinursmr Sevdaeymen yok hayır bir geniş kabın içinde sıcak su koyup içine vıcks veya mentollü damla falan koyup odanın bir köşesine koyuyordum iyi geliyordu