Zlhaanne ben bu markanın kabin boyu almistim 1 ayda araba kemer sistemi koptu kızım koparmamasjna rağmen onun disind sepeti koptu kendi kndine çok sağlam deil marka olarak sonra iade ettim firmaya üzerine ekleyip kraft palma kabin boy aldım çok memnunum inşallah satarsınız marka çok iyi bir marka deil bana göre tabi tercih