Kızlar oğlumun doğum günü için geçen hafta salı günü spariş vermiştim stcker çıkarttırdırm ertesi gün teslimat dediler neyse bi çarşamba oldu yok perşembe oldu yok cuma bakıyorum takip numarasından adresiniz yanlış adres diyor her zaman trendyoldan spariş veririm hep aynı adresim hiçte sıkıntı yaşamadım neyse arıyorum bumu adresiniz dedi evet dedim doğrulandı adres cuma günü bu gün gün içersinde veya yarın teslim alırsınız dedi evde camın önünde bekliyorum kargocu gelecek diye hiçbi işimi yapamıyorum o şerefsizler yüzünden tövbe tövbe eo gün gelmedi cmtsi oldu sabahın köründe kalkıp bekliyorum yine bi yerede çıkamıyorum takip numarasından baktım 10 da dağıtıma çıkmış 11 de alıcı adreste olmadığı için teslim edilmedi yazıyor arıyorum müşteri hizmetlerini anlatıyorum derdimi ben evden çıkmıyorum pencere önünde bekliyorum gelen giden yok nasıl evde değilim diye neyse tekrar dağıtıma çıkartıyolar pazartesi ulaşır elinize diyor bu akşamda oğlumun doğum gününü kutluycaz herşey hazır bi stickerler yok neyse sabah dağıtımda yazıyordu şimdi baktım kargonuz en yakın dağıtım gğnğ dağıtıma çıkacaktır yazıyor arıyorum şubeyi arıyorum açmıyorlar müşteri hizmetlerini arıyorum şubeyi arayın diyorlar hani amacım sadece eğer kargom hala şubedeyse gidip kendim alacağım eğer dağıtım kuryesindeyse bide onları bekleyecek vaktim yok zaten gğnlerce bekledim hazırlık yapacağım öyle yani çok sinirlerim bozuldu yurt içi kargodan bi kez daha aynı sorunu yaşadım ama o zaman pek bi acelem olmadığı için pek takmadım ama şimdi akşama doğum günğ var ve bana sparişim yarın bir gün gelirse benim ne işime yarıycak