Semihbebek1 sezaryen sonrası çok zorlu geçmişti benim de. Doktorumun tavsiyesi ile ilk hafta dikiş bölgesine streç sarıp öyle duş almıştım. Ekstra bir acınız, ağrınız yoksa duş alabilirsiniz; ama duş jeli ya da sabun sürmeyin bence. Gerçi dış dikişler artık estetik dikiş mantığında yani dikiş değil aslında, ama tedbirli olmakta fayda var. Sağlıkla geçsin inşallah. 🙏