Merhaba arkadaslar kızım 4. Ayına girdi sütümün yetmediği zamanlarfa mama veriyorum günde 1-2 daha fazla olmuyor ama bazen emerken sinirleniyorum bagırıyor acaba biberona alıstı diye mi böyle yapıyor kullandıgım biberon lansinoh un su sağma makinasından cıkan.acaba çektikçe süt akıtan önerebilecegiz bi biberon var mı memeyi emerken de sinir olmasın