23 günlük bebegim var. Emzirme dönemimde canımız birsey çekince gogus şişer derler ya o durumdayım. Goguslerim sisti açıyor ve kırgınlık var vücudumda . İşin tuhaf tarafı canim ne cekti bilmiyorum . İlk zaman lokum çekmişti canim aynı durum oldu yer yemez geçmişti. Simdi napicam nasil gecer bu durum .