Tugbabu59 Kızlar oglum mama ile besleniyor aptamil bir kullanıyordum artık 6 aylık olduk ek gıdada basladık oyüzden uygun bir mamaya geceyi diyorum benm gibi olanlar warmı??
17062019 Tugbabu59 ben ilk oglumda oyle yapmistim.sma 1 kullandim 6 ay.6 aydan sonra bebelac 2 ye gecmistim.sonra hero baby gece kasik mamasi derken zaten iyice yemek yer oldu ihtiyac kalmadi.emziriyordum da ayni zamanda.sadece gece muhallebisi yapiyordum.tok tutsun diye 1 yasina dogru
tubaelif Tugbabu59 canım bizde yeni 6 olduk aptamil içerdi gecenlerde limitim azalmıştır. Bebelac aldım ama 4 gün ne ara bitti anlamadım. Doyurucu değil aynı mantık oluyor aslında. Aptamil le 5 saat acıkmıyor
Tugbabu59 17062019 bir farkı olmuş olablir i cok forumda yazılar okudum aptamil daha iyi daha iyi diyolar baska birsey yok yani bebelac verirsem kötü bir annemi olcam diye düşünüyor insanlar aptamil sürekli alınamıyor bütcem yoruyo artık büyüdü arada emiyo sütüm azda olsa bebelac bir kere denedim doyurmadı onu hiç şimdi ek gıdaya muhallebiyle falan vercem doyar umarım diye düşünüyorum
17062019 Tugbabu59 butun mamalarin icerigi ayni.sadece paketleme kosullarindan dolayi fiyat farklari var demisti bana doktorum.ustelik aptamil ve bebelac ayni firmanin urunleri.ki bebelac kotu bir mama degil ki icinizi ferah tutun.cok degil 2-3 ay sonra o mamayi bile almicak.tecrubeyle sabit.yemeklere yonelecek.mesela 8 tahilli meyveli vs urunleri var hero baby nin falan.onlqrdan da alabilirsiniz.mama degisikligiyle kotu anne mi olunur oyle dusunmeyin😊annelerimiz pirinc unuyla buyutmus bizleri cok sukur saglikliyiz.birde bu acidan bakin.sevgiler💐
Alibinnur1707 Tugbabu59 yanlış düşünüyosunuz benim kızım 4. Ayına girecek aptamil kullanıyoduk aptamilden sıkıldı içmemeye başladı 2 sabah akşam içiyodu geri kalanı suyla duruyodu bebelac aldık bebelac içti bi sorun yok bizde sabah ilk mama ve gece son mamayı aptamil veriyoruz gündüzleri bebelacla duruyor☺️
nerminsari ben aptamil kullanıyorum, ilk 1 yıl çok önemli olduğu için değiştirmem, her mamanın aynı olduğuna katılmıyorum. ama siz ekonomik olarak çok zorlanıyorsanız bebelacta iyi bir mama diye biliyorum
Tugbabu59 nerminsari bende bebelac iyidir diye düşündüğümden onla mı devam etsem diye düşünüyorum ama işte snra kararsız kalıyorum napcam bilmiyorum ne zormus böyle olmak keske sütüm, olsaydı 😭
EmineKzr 4 aylik oglum var sma kullanıyorum ve cok memnunum. Her mamanin ayni olduğuna inanmıyorum bebelac denedim ben oğlum icmedi ictigi de doyurmadi saat basi yedirmek zorunda kaliyordum evolvia denedim onda da aynısını yapti. Bebege gore değişiyor mama bence.
Tugbabu59 EmineKzr benmde oglum doymadı onlarla ama ek gıdaya destekleynce sadece vitamin mineral bakımından alsın istiyorum
burcutoksoz [bilinmeyen] bence 1 yaşına kadar aptamile devam et. beyin gelişimi için en iyi mama aptamil
hanife82 fiyatı uygun mama arıyorsan ayrıca içeriğiide bebelac olur ama aptamili uygun yerden temin edebilirsin
ayfernaz Ben yine aptamile devam edeceğim düzeni bozulmasın diye ama maddi açıdan zorluyorsa bbelac gold mantıklı olur, çünkü çok pahalı değil hem de kaliteli
Tugbabu59 ayfernaz bebelaca bebelac gold arasındaki fark sadece gold sindirim sistemini dğzenlemiyormu kabız sa yani aptamil conformil gibi
tubaelif Tugbabu59 canım İstanbula anpa gross var. Ordan 900 gr 109tl ye alıyoruz biz. Bilmiyorum daha uygun var mı
ayfernaz Tugbabu59 Fermante mama olduğu için sindirim çok farklı evet ama genel olarakta daha iyi bi mama. Gaz için olan ayrı maması var nutrikonfor
tubaelif Tugbabu59 hmm ANLADIM canım zor valla en iyisini istiyoruz tabii. Bende ücretsiz iznimi uzattım kendim bakmak için her ay 500 sadece mamaya gidiyor zor. bence benim kız obur belki ondan ama 1 kutu 500 gr ı 4 günde bitirdi. Bu 900 gr aptamiil 10 gün gidiyordu. Sanki ben onu alsamda mantıken aynı olacak
Alibinnur1707 Tugbabu59 bizde öyle alıyoruz 1.200 gram 150 liraya daha uygunu yok canım çok araştırdık😂