Merhaba arkadaşlar oğlum 9 ay 5 günlük.Oyuncaklarıyla pek oynamıyor.Sesli kitaplar almıştım,resimli falan şu bir hafta 10 gün içinde acayip sinirli birşey oldu hepsini yırttı 🤦🏻♀️ Aşırı sıcak olduğu için dışarı çıkamıyoruz,akşam üstü anca cikabiliyoruz.Sorum şu hangi aktiviteleri yapıyorsunuz? Bebeklerinizi nasıl oyaliyorsunuz?