@gecekusu_- ahh bu anneler 😊 üzülmeyin, bende 4 aylıkken aynı şeyi yaşamıştım ve kendimeok çok kızmıştım. Anneliğimi sorgulamıştım. Ama oluyo işte ihmal dikkatsizlik kaza artık ne denilirse denilsin. Ben 4 aylıkken düşürdüğümde tamda uyku saatiydi, mama hazırlıyodum. O sırada düştü. Başımdan kaynar sular dökülmüştü onu yerde ağlarken görünce. Çok korkmuştum. Uyutmamak gerekli tabiki ama uyandırmaya çalışsamda 5 dakika içerisinde kendiliğinden uykuya daldı🙄 uyanıncada hiçbir şey yokmuş gibiydi. Hastaneye götürme imkanım yoktu o anda, bebeğimi tüm gün ve gece gözlemledim bi sorun olmadı. Şuan 9 aylığız. Ama bizde sorun olmadı diye sizdede aynı şey olacak diye birşey yok. İmkanınız varsa lütfen götürün. Üzmeyin kendinizi, bı da ders oluyo işte bize artık koltukta yatakta hiç yatırmazsınız siz olmadan