Oğlum 46 günlük oldu kırkı çıktığından beri gindizleri sadece beşer dakika uyuyup uyanıyo bu durumdan çok sıkıldım gece uykusu düzene girdi çok şükür. Geceelri sadece emmek için uyanıyor iki üç defa. Ama gündüzleri dediğim gibi sürekli uyuyup uyanıyo uyuduğu zamanda en ufak çıt sesine uyanıyor. Bu geçici bir durum mu normalde kırkı çıkınca uyku düzeni oturur derler 🙄