Yigit_asaf20 23 günlük bebeğim var sürekli karnı ağrıyor gaz çıkarırken zorlanıyor hatta ağlıyor kakasida hep sulu şekilde .Daha önce bebeği böyle olan varmı varsa nasıl geçirdiniz ishali lütfen yardımcı olurmusunuz ilk bebeğim çok tecrubesizim😣
BuluttSecil Yigit_asaf20 yenidoğan bebeğin kakası sık beslendiği için sulu olur zaten eğer başka bir belirti yoksa ishal denemez gaz için de metsil damla öneririm
1bocek1cicekannesi Yigit_asaf20 bebişlerimizin kakaları anne sütü aldığı iÇin hep sulu olur canım ishal değildir. Gazı olması da normal emzirdikten sonra gazını çıkar YouTube de gaz masajları var onları izle yap karnını zeytinyağı ile ov. Ayaklarını sıcak tut. Hiç bişi fayda etmiyorsa biogaia damla var biz 17 günlükken doktorumuz önerdi onunla rahatladı. Günde 5 damla veriyorduk.