Kızlar merhaba. 2 ay 22 günlüğüz. Bu zamana kadar suyla aramız çok iyiydi. Ama son 2-3 banyodur çok zorlanıyoruz. Suyu dereceyle 37 ayarlıyorum. Müsline sarıp başlıyoruz banyoya. Şarkılar, sohbetler hep aynı.Değişen hiçbir şey yok. Bir kaç kere kucağımda yıkadım bir tık daha iyiydi. Ama sebebini bulmak istiyorum. Dönemsel midir? Önerileriniz var mı?