Anneyim-a evet uyuyor hatta bazen 12 -1 e kadar da uyuyor acliktan kalkiyor. Kalkinca hemen sutunu icer sonra 2 saat uyanik durup ogle uykusuna yatar 3 civari 1 saat uyur kalkar. 3-4 saat yine oynar sonra aksam 8 gibi 40 dakka 1 saat yine uyur kalkar. Sonra yine 4 saat ayakta ve gece 1 gibi uyur. Hiçbir sey yapmadım boyle alisti ama bu iyi degil aslinda. Biz gece gec yatan bi aileyiz. Cocugun uykusunu erkene cekmeye calistim cok defa. Ama olmadi aksam 8 de yatirsam illaki bizim sesimizden bir seyden mutlaka uyaniuordu gece tam biz uyuyacagiz 3 gibi kalkardi sabah da rahat yatamazdi. Ben de zorlamayi biraktim çünkü bizim düzenimizde erken yatmaya alistirdikca aksi oldu. Uyku süresi kisaldi. Rahat biraktim boyle hem dinleniyor hem uzun uyuyor hem ben de alistim artik uyku saati belli istedigi belli. Ama aclik cekiyor mu bilmiyorum 7. Aya kadar gece beslemesi yapiyordum sonra kendi istemedi. Simdi versem de almıyor