Aaayysseee Kızım 2 ay 23 günlük elleri sürekli bu şekilde yumruk halinde hiç açmıyor nerdeyse ve sımsıkı yani ben açmaya çalışıyorum yok yine aynı yapıyor burda bı kaç şey gördüm bununla ilgili internete bakıp kendimi korkutmak istemiyorum bı sebebi olabilir mi yoksa korkulacak bir şey yok mu 🥺🥺
Aaayysseee 1Annevekizi Yaa ilk zmanlar hep açıktı kayınvalidem benim gibi cömert olcak eli hep açık diyordu nazar değdi hdhdjdjd
yagmurkokusu_ Aaayysseee cimri olacak derler bizim burada kddkdk şaka şaka ellerini açıp masaj yapın eline birşeyler tutturmaya çalışın.
Aaayysseee yagmurkokusu_ bir şeyler tutuyor kısa surelide olsa verdiğimde masaj yapim teşekkürler asko
Defnecik23 Aaayysseee çok uzun taktıysanız elini kullanmyı bilemiyordur diyecektim. Ama elini keşfedene kadar öyle yapması normal
anneyeofdenmez Aaayysseee Ayşem kızım da oyleydi bı sure sonra geçti yapmadı artık korkutma kendini hele nette okuma bişey
Aaayysseee Bu fotolar çok komik ama xhjzjsksksksk ilk haftalarda hep böyle açıktı son bir aydır böyle hep 🥲
Deletedmom104 Aaayysseee aaaaaağğğ anne aklımı aldın manyak mısın karı bi anda gelinir mi öyle alallalalaa
mobesebesir Aaayysseee gelen zamları ülkenin ekonomisini görünce ellerini kapatıp cimri olmayı tercih etmiş yavrum