beyzacmvrc ay senin bebeğin benm bebeğimle aynı😅 bizimde sarılığımız cok uzadı cok korktuk ama cok şükür suan yeni yeni rengi acılmaya başladı sarılığı 1 haftadır yavaş yavaş geciyo şu 2 gündür farkediyoruz rengi acıldığını sarılığın gectiğini☺️ sizinki de gecicektir eminim . Tüylerimizde dökülür inşallah büyüdükçe ciltleri geriliyomuş büyüdükçe kilo aldıkça o zaman dökülür dedi bir büyüğümüz😀