Kızlar sütüm iyice kesildi, bebeğim 2 aylık dilbağı vardı doğduğunda ememedi zayıflayınca doktor biberonla mama başla dedi ama biberondan sonra mememi hiç almadı emziren anne diyeti yaptım emzirme destek sistemi aldım iyice sütüm gitti sıkınca göğüsümden çok az gelir oldu sağımca zaten hiç çıkmıyor. Stres beni mahvetti bebeğime mama vermek zorundayım çok kötüyüm