Beyza0110 doğru demiş . Bnm bebem 5 aylıkken 6,5 kiloydu iyi dedi. Şaşırdım az değilmi dedim. Bizim için önemli olan ay ay kilo alımı dedi . 1 ayda bir kilo almıştı iyi dedi ama bebeğim zayıf diğer bebeklere göre. Yani kaç kilo olduguna değil bir önceki aya göre olan önemli.