Merhaba, özel sektörde çalışan biriyim bu rapor parası doğum parası dedikleri ne oluyor. Doğumdan 2 ay önce ve 2 ay sonra aldığımız paralar mı yoksa bunların dışında devlet ek bir doğum parası mı veriyor bile bir annemiz aydınlatabilirse çok mutlu olurum 🙏