Arkadaşlar adetime 6-7 gün var bu ay korunmasız bir ilişkimiz oldu ve korkuyorum hamile miyim diye haftaya tatile gideceğiz ve adetim o zamana denk geliyor adet geciktirici alacağım ama hamileysem bebeğe çok fazla zararı olurmuş erken gebelik testi yapsam çıkar mı?