Oaey24 haziran başında kilikya palace göynük oteline gittim kızım 17 aylıktı her şey dahil bir otel. Temiz, odaları yeni ve konforlu, yemekleri fiyatına göre güzeldi, çocuk oyun alanı harikaydı mini club de öyle, bir de ücretsiz starbucks vardı içinde tam bizlik😀 eylül başı 4 gecesi 24bin tl bence iyi bir fiyat. Düşünürseniz detaylı da aktarabilirim, instagram hesabımda da paylaştım