26 aylık kızım tam henüz tam konuşamıyor kakasını geçip bir kenarda yapıyor ben ne yapıyorsun diye sorunca kaka diyor. Açıp kapamalı tuvalet aparatından aldım bir haftadır kaka gelince gidelim oturalım falan yapıyorum birkaç saatte bir götürüyorum ama tek damla çiş ya da kaka yapmadı tuvalete. Elimdekiler bu şimdi benim ne yapmam lazım tam olarak nasıl başlamam gerekiyor kızım çok zor bir bebek her aşaması zor geçti bu aşamada tecrübeli annelerden yardım istiyorum