beyzacmvrc Siz yaptınız mı nasıl yaptınız ☺️ Galiba bizde banyo yaptırılıyor ve bı yere oturmaya gidiliyor sanırım tamda bilmiyorum ☺️
silaa66 beyzacmvrc biz de farklı evde yaptırılıyor ama ben sadece resmi olsun diye yaptım cunku dini dayanağı yok bizm ki farklıydı aslında 2 tane yaptım bu vıdeoyu da çektim yapıp ayak uydurdum yanı😂
hayal_perest beyzacmvrc evet biz öyle yapıyoruz. Hem oturmaya gidiyoruz hem gittiğimi yerden hediye alıyoruz tabi gideceğimizi önceden belirtiyoruz