olmezbusra11 Kızlar hamilelikte başlayıp doğum yapalı 4 buçuk ay oldu hala saç dökülmem çılgın gibi devam ediyor buna bir çare bulan var mı 😂
kasimonbes olmezbusra11 urban şampuan ve tonigi. Net cozum hatta bebe saclarim cikti hepimiz saskiniz. Bence deneyin bi
daglidbur bende de 4. ayda basladi. ne seviniyordum saclarim ne guzel oldu diye meger sonradan dokuluyormus. henuz bi cozum bulamadim