aycakusu123 Bebeğim kedi maması yemiş olabilir 8 aylık ne kadar yedi veya yemedimi eminn olamadım yediyse de birşey olur mu acaba emekleyerek gitmiş mamaya baya da iştahlı bir bebek
Bobmarley aycakusu123 tabiki de bişey olmaz. Küçük olduğu için belki gıda alerjisi geçirebilir takipte kalın kakaya falan bakın. O mamayida bir canlı yiyor sonuçta.
Hediyealp aycakusu123 benim oğlum da 1 yaşında ablamın kedisinin mamasını yedi daha doğrusu yemiş 🤣🤣🤣 çok şükür bişey olmadı tadını da baya sevdi ayrıca gelip gidip anne mama diyip durdu 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
gulcinnnn Bizimkide köpek maması yedi biley olmadı zaten tadını sevmeyip tükürmüş .takip edin durumunu
aycakusu123 Bobmarley inşallah olmaz teşekkür ederim 🙏 çok emin de olamadım açıkçası herhangi bir kusma durumu da yok