Tubakrts Mama sandalyesi ikea kullanıyorum memnunum. Ama ben de şu aralar oto koltuk arayışındayım şurda bekliyim 😊
Kamiledefne Tubakrts Ikea mama sandalyesi biraz basit duruyor ama memnunsunuz değil mi? Pahalı birşey almaya gerek yok değil mi?
Tubakrts Kamiledefne ben gerek duymadım gayet memnunum. Bacakları çok kolay sökülüp takılabiliyor. Anneme bile gitsem arabaya atıveriyorum taşınması çok kolay. Yani ben memnunum dediğim gibi