Emirtosum Bugramert baş çevresi büyürse kapanmasınn herhangi bi sıkıntısı olmaz diyolar ama yinede korkuyorum ben
Bugramert Emirtosum evet bugün bana da doktor bunu soyledi büyümez sabit kalırsa sıkıntı imiş korktuğumuz olmaz inşallah
Arkadas3495 Yagmurcmn anne sütü diye cevap verdiğinizi şimdi gördüm sık sık mı emiyor yoksa 3 saatte bir falan mı
Yagmurcmn Arkadas3495 o nezaman isterse ozaman veriyorum canım öyle bir saat aralığım yok gecede uyandırmıyorum