Kızlar merhaba doğum yapalı 3 gün oluyor bebeğim solunum yüksekliğinden kaynaklı küveze alındı. Ancak bugün doktorum beyin filmi çekeceğini söyledi su birikintisi var dedi başına böyle bir şey gelen var mı? Yarına kadar nasıl bekleyeceğim Allah’ım bütün yavruları korusun sonra da benim yavrumu inşallah