DenizAlyaa benim bebeğim kolik olduğu için her mamayı kullanamadım sma comfort çok iyi geldi gaz da yapmadı kakasını da yapmıyor şükür sma optipro ve comfort var comfort gazlı bebekler için uygun demişti ben şikayet var yazınca beni aradılar içeriğini anlattılar optipro protein oranı yüksekmiş gaz sorunu yoksa kullanabilirsiniz ama kolikse ve gaz sorunu varsa comfort en iyisi